Monday, August 9, 2010

TAK SAMPAI HATI


Salam, Hati ne rasa serba salah pada abah. Hari ini kali pertama kami ikat tangan abah waktu malam. Bukan apa, kami dah tak larat melayan kerenah abah. Ok, ari ni kan aku ngan hubby bawak abah gi HSI. Balik spital hubby terlelap. Sedar2 abah dah kat store motor tengah bukak pintu store nak bawak motor kuar nak balik katanya. Hubby tak larat nak tarik abah sorang2. Kekuatan abah memang luar biasa. Nasib baik ada mak cik kat blakang umah. Mak cik ne pun bukan calang2 orang. Tau gak lah ilmu agama. Alhamdulilah abah boleh dikawal. Kesian hubby ne dah masuk 3 minggu kerja malam.(11.00mlm - 7.00pg) Siang tak tido jaga abah, malam lak kerja. Tadi masa nak ikat tangan abah. Rasa kesian plak. Tapi aku nengok mata abah pandang keatas aja. Seram sejuk rasanya. Harap2 malam ne abah tak buat hal lagi. Hari ni hari ketiga abah berubat. Abah makan nasi pun dah kurang, biasa 3 pinggan. Dari semalam sepinggan jer.  Kami ikhtiar macam2 cara. Macam2 kaedah...hari ahad ne insyalah.......
Hi




Thanks for Being My Friends