Tuesday, August 3, 2010

TAK LAMA LAGI

Nak citer mende yang akan datang ne. Apa lagi bulan yang mulia iaitu bulan Ramadan Al-Mubarak. Setahun sebulan jer ia datang. Banyak program yang aku nak buat time bulan ne. Insyallah menjadi kenyataan.
1. Aku nak terawih kalau boleh genap sebulan.
2. Aku nak khatam al-quran.
3. Aku mintak sangat pada allah taala supaya permudahkan aktiviti harian, macam biasa ler layan kerenah abah. Semoga pada bulan yang suci ne abah boleh sembuh. Sedih bila hari raya nanti tengok keadaan abah yang macam ne.
4. Yang paling penting aku nak allah kuatkan iman aku serta kesabaran aku menghadapi ujian darinya ini. Rasanya macam dah tak larat lagi. Tapi aku harus gagahi juga. Insyalah ada hikmah disebalik semua ini.
Hi

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers