Friday, August 6, 2010

NGANTOK

Malam semua, korang pun tau minggu ne aku kurang tido. 
Kengkadang aku jadi MAKGUARD. Part time jer.
Sampai abah sembuh. Sekarang dalam proses pemulihan. 
Yang peliknya tahap mengantuk aku ne lain macam skit. 
Sebab mengantok tahap gaban + malas. 
Kalau boleh balik kerja tu aku nak tido jer. Perut plak membuncit lain macam.
Actually ne pasal adik aku ler asyik offer
"kak win nak air?" + Biar kita gemuk sama2"
Bagus punya ayat. Tapi who am i to say no.
I always say yes, Sedap beb panas2 minum air teh @ milo ais......
ubat tekak haus + ubat resdung......hu3x....
Hubby kata "ada isi tak" Aku dah malas tahap datuk sebelah mak cik gaban nak mikir pasal nak pegnent. 
Sebab buat aku tension asyik "tak menjadi" jer. 
Yang kiciwanya aku. Malas ar. 
Buat don't know udah. Kang tak pasal2 MIGRAIN melanda. Susahkan hubby plak nak kena urut kapla. Sampai dia merungut sakit tangan. Ala nak manja2............
Hi


Thanks for Being My Friends