Wednesday, August 11, 2010

BUDAK BERKASUT BUT KUNING


 
Comel tak budak yang pakai but kuning tu. Kemana saja ibu dia pergi pasti ada dia.
 
 Macam tak mandi jer. Asyik pakai baju yang sama.


Gambar kat atas ne si kasut kuning dah besar. Umur tak tau berapa. 

 Amboi, kecik2 dah pandai bergambar ngan pompuan. Ada macam PHUA CHU KANG x?


Sekarang budak kasut kuning ne dah hensem, Hati ini dah tertawan dengan si kasut kuning ne. (aku ne tak leh pandang lama2 gambo ne...caiyir oooo) Skang dah jadi suamiku...........i luv u sampai mati oooo...
Rindu........rindu........serindu........rindunya. (bila lah dapat romantik2 cam dulu..)

Thanks for Being My Friends