Tuesday, September 7, 2010

LAGI KEMALANGAN KAT LABIS, SEGAMAT

Kereta bertembung treler, 4 maut - pesta laju dah mula

Kereta bertembung treler, 4 maut
Keadaan kereta dan treler yang berlanggar dan mengorbankan empat sekeluarga di Sungai Karas, Labis, Segamat semalam.




SEGAMAT - Empat beranak yang dalam perjalanan pulang selepas membeli kelengkapan bagi sambutan Aidilfitri maut apabila kereta yang merekanaiki dirempuh sebuah treler di Kilometer 150.7, Jalan Segamat menghala Jalan Chaah berhampiran Sungai Karas, Labis di sini semalam.
Dalam tragedi pada pukul 3 petang itu, mereka yang terkorban ialahMd. Shukor Md. Dalib, 47, isterinya, Zaiton Mohd. Rasip, 47, serta duaanak mereka iaitu Mohd. Syazwan, 16, dan Mohd. Syafiq, 15.
Pemandu treler itu pula tidak cedera.
Ketua Polis Daerah Segamat, Supritendan Abdul Majid Md. Ali berkata,kemalangan itu berlaku semasa kereta yang dipandu Shukor dalamperjalanan pulang dari bandar Segamat menuju ke rumah mereka di FeldaMaokil 1 di sini.
"Sampai di lokasi kejadian, kereta mangsa dirempuh treler itu dariarah bertentangan hingga mengakibatkan kereta itu terseret sejauhkira-kira 30 meter dan remuk teruk," kata beliau.
Menurut beliau, akibat rempuhan itu kesemua mangsa keluarga penerokaitu meninggal dunia di tempat kejadian akibat cedera parah di kepala.

P/S:innalilahirojiun.........dari itu hati2 ketika memandu. Orang MALAYSIA  ne semua nak cepat. Bawak kete semua nak laju. Nak berlumba2, nak tunjuk kete power. Belum raya tapi dah ramai yang terkorban. Tengok cenggini buat aku takut bila nak travel jauh2. sib baik kg 10 minit dah sampai. Kg pasir putih ngan kg sentosa....he3x

Hi

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers