Tuesday, September 7, 2010

SAKIT PEWOT...

Salam semua, dah nak habis puasa baru kena sakit perut. Bukan apa banyak angin. Tak kentut, tak sendawa. Angin berlegar2 kat perut ne. Saiz perut dah macam 3 bulan ngandung. Nak tido pun susah. Pagi tadi mintak nenek belakang umah abah urut satu badan. Lega skit. Tapi aku kena gi keja tu yang aku mandi....Segar skit.......Semalam lepas berbuka terus baring. Nak baring pun tak selesa kena ngiring. Sian abang kena basuh pinggan ngan kemas meja. Nak kasi abah makan lagi. Dah lah siang tu pas balik keje pagi tak tido terus jaga abah. Kali ni pas balik HSI abah langsung tak leh jalan, bak kata semua kena ada yang uruskan. Raya tahun ne memang menyedihkan hati....kalaulah mak mentua masih ada.........................
Hi


Thanks for Being My Friends