Monday, September 6, 2010

Iklan Raya PKNS 2010.


Tak sedar air mata mengalir tengok iklan ne. Sunguh menyentuh hati ini sebagai seorang anak. Zaman sekarang ne ada ke anak yang sanggup berkorban cam ne? Tak banyak anak yang dilahirkan ke dunia ini menyenangkan mak bapak dia orang. Kalau ada mungkin 1 dalam sejuta kot. Kalau ada aku tabik hormat............Yang masih ada mak bapak tu sayangilah, peliharalah mak bapak elok2. Dia orang tak de di jual kat pasar2, kedai2 nak duplicate pun tak der. Allah dah kata inilah mak bapak kamu. Hormatilah mereka, ingatlah pengorbanan mereka......sedey...nyer..........hwa......mak.......bak.......abah.........
Hi

Thanks for Being My Friends