Wednesday, September 22, 2010

KREATIVITI TERSENDIRI HAK PERIBADI


Salam pagi rabu, hari ni aku nak citer pasal pengalaman beraya pada tahun ini. Aktiviti yang terbaru pada hari raya ni aku asyik beno ngambik gambo umah orang masa raya. Bukan apa, setiap orang punya taste tersendiri milik peribadi. Walaupun kita nak tiru gaya orang menghias rumah. Tapi nilai2 serta ciri2 umah kita tetap lain dari yang lain. Betul tak aku cakap ne? Ha! kalau kita duk umah teres tak kiralah semi D, bungalow, flat dan lain2 yang umah sama pesen tapi isi dalam lain2. cara menghias rumah lain tak sama antara satu rumah dan rumah yang lain. Maksud aku kreativiti menghias ikut selera kita dan pada pandangan aku setiap manusia lain citarasa. Macam rambut sama hitam tapi hati lain2. Walaupun rambut sekarang ne dah macam2 warna tapi, rambut asal tetap hitam. Kan?

RAYA DIRUMAH ADIK IPAR







Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers