Monday, February 7, 2011

HIDUPKU

Salam yang amat jauh, bukan jauh nun jauh. Tapi hati, perasaan jauh beribu batu, hati berkecai...penat2 kumpul duit buat kuih, ingat x penat ke? Dah lah demam 29/1 ari tu, demam teruk gara2 penat buat kuih. Kumpul punya kumpul duit last2 melayang pada adik. Menggigil tangan kasi kat apek motor RM1874. Sayangnya....tapi nak wat cam ner aku jadi grantornya. Nak x nak bayarkan dulu. Nak menyesal pun x boleh dah. Aku dah kena penyakit malas nak snap a pic. Malas.....yang amat malas. Rasa macam malas dah nak niaga ni. Berangan duit tu nak kasi kat mak nak betulkan umah mak. Nak pasang kabinet kat umah, nak beli oven yang besar skit. Tapi hampeh!. Allah jer yang tahu perasaan aku ni. Malas2 gak, ada ler skit aku amik gambar kuih2 yang dah siap, tapi ari ni aku lupa lak nak bawak kabel camera. esok2 ler.

Thanks for Being My Friends