Friday, February 11, 2011

KENANGAN

Lamanya x buat n3 pasal umah. Kemas tetap kemas, cuma seminggu sekali jer. Tapi sapu sampah hari2. Tak leh lepas ler penyapu tu ngan diri ku. Aku masih lagi simpan penyapu masa baru kawin. Kira umur penyapu tu dah nak masuk 7 tahun. Walaupun kulit dah terkopek sopak2 + menggerutu sebab terkarat. Tapi masih lagi aku gemari. Oh! penyapu pink ku. Bila aku tengah geram kat penyapu tu ler aku ketuk2. kemik dia....sian lak......
Witch with a broken broom


Sejak menceburkan & menyusahkan diri dalam membaking ni. Yer ler, si misae tu pun x sanggup setelah mencuba sendiri dalam pembikinan BCT. Tapi sebab nak sangat makan buat ler. ye tak? last2 dah kena penyakit muak aka x berapa minat sangat sebab dah pandai buat sendiri. Susah2 apa, rezeki lagi ada ler. he3x......

Thanks for Being My Friends