Monday, February 21, 2011

KE PESTA LAYANG-LAYANG 2011

Al kisah, lama bebenar kami x pergi pesta lelayang. Last pergi masa si izzul baby. Kira dah 4 tahun kot. Oh! cik rin tak sanggup nak berpanas dan kena migrain. Lagi sebab yang paling kukuh untuk membuatkan cik rin menolak tawaran ke pesta lelayang adalah pitam. Kenapa? cik rin x boleh pergi tempat yang ramai sangat orang, sampai tak leh nak jalan. Berasak-asak, dengan bau badan mereka (macamlah cik rin wangi sangat, wangi sangat tak der lah. tapi x der lah masam sangat.). Pernah pergi masa bulam mei. Masa tu MPPg buat pada hari buruh. Kenoning kepala ni. Jalan pun tak nampak, Akhir kalam...balik jer. Semalam disebabkan kesian tengok si izzul merengek nak gi tengopk lelayang. Kami bawa juga, tapi dah petang baru sempat kesana. Selepas balik tg. langsat tengok mak long & uteh.
Akhirnya kami ke pesta layang-layang antarabangsa 2011. layan gambar suda......................penat nak citer.







Thanks for Being My Friends