Monday, February 28, 2011

C MELANDA LAGI.




Nak kata makan banyak,
Memang cik rin suka melantak,
Bukan semua cik rin hentak,
Pilih-pilih juga yang ikut selera tekak,
Tak tau lah apa kena asyik berak-berak,
Akhirnya pergi klinik kena suntik sakit nya tak boleh nak kata kak,
Macam jarum tertinggal dalam isi punggung kak,
Dah lah badan layu skali ngan tekak,
Tu yang tak pergi kerja kak,
Dapat pulak ubat pahit bukan main kak,
Makan jer nak muntah berkotak-kotak,
Last2 bawak tidur baru lega kak,
Sampaikan tempahan kuih pun cik rin buat tak hendak,
Jawabnya kena pospon minggu ke depan kak,
 (Harap-harap tak der yang kecik hati ngan akak.)  :)

Thanks for Being My Friends