Tuesday, February 8, 2011

BILA AYAH & ANAK MELARAM

Tak tau nak kata apa, mari kita lihat siapa yang kena...........

Perasan x kenapa ada bulatan merah kat mulut si izzul tu. Ha! tu misai pelesu yang dia dapat masa pergi kedai RM2. Ala, orang kata main pusing2 telur, kena masukkan syiling 50sen kemudian putar. Pastu jatuhlah telur plastik. Si ayah ingat dapat laser...skali misai palsu...Bukan anak jer melaram ngan misai palsu, ayahnya pun aku paksa pakai....ha!3x Mari kita lihat gelagat 2 branak ni dengan MISAI PALSU......


 Dah macam bai tengah marah dengan mata terbeliak. (maaf ya kena tutup itu sensor)

Dah macam AR TOMPEL dengan gigi yang jongang........


Tak tahan jugak ayah..akhirnya gelak sakan kami semua.
(cam biasa ada part kena sensorkan)

Thanks for Being My Friends