Tuesday, August 10, 2010

SUDAH JATUH DITIMPA TANGGA




Ibarat sudah jatuh ditimpa tangga. Semalam petang balik dari kerja aku dilanda buang air kecil tak lawas. Ala yang kencing sikit2 pastu kerap gi toilet. Perkara tu berlanjutan sampai ke malam. Ha! cam ner ne kalau malam. Dah lah abang tak der keje. Tak berani aku nak gi toilet malam2. Ok, nampaknya aku leh tahan dek kerana takut. Bangun pagi aku gi toilet sebab rasa nak terkucil bersambung. Kali ne banyak sebab stok mlm tadi yang skit2 jadi banyak2. Kali ke-3 aku cuba tadah pakai tangan nak tengok air kencing kotor tak. (Aku bukan pengotor tau.) Alamak! air kencing tapi bercampur darah! Aku panggil abang. Terkejut gak dia tengok. Sakit gak masa lepas kencing tu. Aku lambat gi kerja sebab tak selesa sakit kat ari2. Sampai kat ofis aku cuba elak asyik nak kencing dengan menahan kencing. Balik umah mak, aku rasa nak terkencing. Masalahnya air kencing+darah+ketul2 kecil gumpalan darah. Sah! aku kena gi kinik gak ni.

P/S: Sian kat kucing tu, basah kuyup jatuh tangga.

Thanks for Being My Friends