Tuesday, August 10, 2010

OFFICE




Photo kat atas tu confirm bukan aku. Tapi comelnya.............Aku cuma nak citer tempat yang buat aku happy, x ingat masalah, tempat aku share problem. Happy go lucky ler. Tempat aku gurau senda ngan my best officemate kasma ngan rina. Dulu aku kongsi masalah ngan kak ina. Kekadang jer aku call dia. Abih dia pun bz ngan anak2 dia. Kadang dia call aku tanya khabar. Bila datang ofis aku leh gelak2, relax, tido...he3x...ngular ler tu. Bila mata ne dah tak leh nak tahan untuk tido. Ngantok woi. 8 jam sehari, aku relaxkan otak ne dari memikirkan nasib & masalah. Betul3 orang lain lagi susah dan sengsara dari aku. Tapi aku sayang kawan2 ofis aku....sayang korang..............MUAH.....


FRIENDS ARE FLOWERS IN THE GARDEN OF LIFE.

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers