Monday, August 2, 2010

MONDAY


Salam, hate getting up early, especially on a MONDAY..........lebih kurang cam tu ler. Sayang rasanya nak tinggalkan tilam, bantal ngan selimut yang dari malam tadi aku guna jadi hantu bungkus gara2 kesejukan kipas angin + hujan. Nak wat cam ner kena bangun gak sebab abah duk jerit2 dari tengah malam. Kata abang setiap satu jam abah akan panggil. Aku baru jer tersedar jam 6 pagi.......ngantok nyer.........pagi ne ok abah tak main lari2 cuma, dia bukak pampers macam biasa dan tahi sepah sikit..................jer. Aku rasa pampers dia nak kena soletep keliling baru dia tak leh bukak. Tak sedar plak aku dah ada baby. Mah yang sedarkan aku. So aku kena layan abah cam baby. Yang tak samanya aku tak berapa nak ngagah abah. UMCAK ALA TOMEI2.......Ngantoknya sampai kat ofis.....ne ler monday blues............Tapi aku taklah sampai nak pihak jam mcm kat photo tu.....nyayer jer kaki sakit...he3x 
Hi

Thanks for Being My Friends