Monday, December 6, 2010

TERBARU DI TV3


Biasanya pada malam isnin aku jarang tengok tv. Sebabnya hanya pada malam selasa jer ada cerita yang menangkap jiwa. Ceh, wah! Baru aku perasan yang saluran tv yang selalu aku tengok cuma TV3, Channel 5. Lain2 cam TV2, TV1, NTV7, TV8, & TV9. Indonesia plak MNCTV, SCTV, RCTI, GLOBAL TV. Singapore cam Channel U, Suria, OKTO saluran feberet Izzul, Vasantham, Channel 8, Channel News Asia. Tu jelah siaran yang dapat kat umah aku. Di sebabkan kami iaitu aku ngan hubby jarang ada kat umah. Kami x lah menyewa ASTRO. Buat habis duit jer. Sedangkan saluran yang tak berbayar banyak. Tak larat nak nengok. Bukan nak menidakkan saluran kat astro yang best2x. Tapi sebab kami ni jarang lekat kat umah. Tu jer. Ha! citer pasal yang terbaru yang mesti aku tonton setiap hari Isnin mulai jam 9.00 mlm. Dari keluarga yang biasa2 setelah mengalami kemalangan di udara telah menjadi sebuah keluarga yang luar biasa. Dari si ayah yang kuat, mampu menagkis peluru dan melompat jauh berbatu. Si Ibu yang pantas berlari 1 batu 6 saat. Si Anak teruna yang bijak dalam pelajaran dan si Anak perempuan yang boleh membaca fikiran orang lain. memang sebuah keluarga yang sempurna. Ye ke? Cerita layan jer......

Thanks for Being My Friends