Monday, December 6, 2010

MOOD HINDUSTAN


Lama giler aku tak nengok filem hindustan ne. Last citer aku nengok filem
 Cerita ni paling banyak buat aku menangis sebab ianya berunsurkan kekeluargaan. Ikatan antara anak dan ibu. Walaupun bukan ibu kandung memang kuat.......
 Tengok cerita ne buatkan aku ingin jadi seperti Preeti_Jhangiani orangnya lemah lembut, tutur kata yang sopan, cantik....perfectlah.....Setiap kali diaorang menari aku pun ikut sama.....he3x giler bollywood. Sampaikan baju raya pun nak beli yang sama. Cuma dalam cerita ni ada adengan kisses lah plak. Yang tu bawah 18 jangan tengok...tutup mata ea.

 Dil Hai Tumhara. Aku paling suka masa preity Zhinta menari ala2 robot. Cerita ni memang sedih.  Pengorbanan seorang adik...yang akhirnya menemui cinta sejati.
 Kuch Kuch Hota Hai ne dah lama ditanyangkan kat wayang pastu dah keluar tv. Tapi aku nak jugak beli CD dia tapi yang original tau. Minat giler sedih tengok filem ni.
 Ne Filem yang baru ahad lepas aku nengok ngan izzul. Sebenarnya dah 2 kali tengok. Cerita dia memang best. DVD ne aku pinjam dari kasma. Kelakar, pengajaran. Paling best dia mengajar kita yang belajar bukan tujuan utama untuk mendapatkan segulung ijazah. Tapi untuk kita enjoy study. Tanpa ada rasa tekanan pada diri. Cara amir khan membawa watak dia dalam cerita ni memeng x salah kalau 3 idiots mendapat banyak award.

Akhir kata banyak lagi filem2 Hindustan yang aku layan. Biar pun hubby tengok sambil zzzzzzzzzzz. Tapi aku layan. Ter sob...sob...sob....menangis. Menusuk kelebu.....Semua cerita hindustan buat aku menangis.........Nak wat cam ner dah sedih.....hu3x  :(

Hi

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers