Wednesday, December 1, 2010

CHOCOLATE MOIST CUP CAKE


Salam, lari dari resepi yang puan guru ajar. Kali ni aku guna resepi choc moist untuk buat cup cake yang ditempah oleh junerysha sebanyak 20pcs. June request nak bunga rose. Tempahan untuk adik june idayu sempena hari lahir yang ke 21 tahun. Esoknya mereka akan ke KL untuk majlis konvo adik june. June orangnya peramah dan ceria. Seronok berbual ngan june walaupun hampir 1/2 jam aku duk jerit2 panggil june. Kerana sabar aku tunggu jua. Dan akhirnya tadaaa....june bukak pintu. Tapi yang sengalnya aku ne, dah lah nak hantar cup cake kat umah june. Hnatar plak pepagi, Lagi sengal x call  june dulu. Pastu gi call kak NJ mintak no. june. Walhal june dah kasi tapi tu sengal punya hal aku x simpan. Jenoh duk call org lain mintak tolong. Apa pun umah june memang lawa. Sebab nampak suci murni. Putih....memang cantik, pandai june hias umah. Leh kongsi2 curi2 idea ne....jangan marah yer june. Ha! june ni sepupu kepada sepupu hubby. Entah cam ner nak panggil ea. Tapi apa pun suka june. Kalau ikutkan aku gi kerja nak kul 10 pagi kut. Gasak berbual ngan june. Tapi aku dah nak balik masuk lagi sambung citer ngan june. Tak per june nanti kalau june datang umah akak, kita bual lagi lama.......


Thanks for Being My Friends