Thursday, December 16, 2010

CERITA 2,3 MENJAK NI


Bukan nak cerita apa pun hal 2,3 menjak ni ar. Aku kan kena serang penyakit tekanan darah rendah. Lama lah gak, tu yang bercakap pun slow2 macam mat pit plak.
http://www.emocutez.com Orang marah kat aku jawab sopan jer.(perasan wal hal sebelum ne macam singa betina)
http://www.emocutez.comTapi yang muskilnya si hubby yang asyik nak marah2, baling2 barang. Bukan main piring terbang ok. Kami sayang barang2 kat dalam & luar rumah kami. Macam ni contohnya. Bila dia try start motor x idup di hempasnya helmet atas motor. dah pecah cover helmet. Lawaknya plak di ambil helmet tu balik. Dipasang vovernya. Nak kata apa? gelak sorang2 ler. Malam tapi + subuh (yer la dah 1 pagi lebih aku duk dating ngan cheese tart 250pcs) bila dah siap BCT(Blue berry Cheese Tart) aku mintak lah dia tolong simpankan dalam peti ais sebab aku memang suka suruh2 dia buat kerja. he3x...baik punya isteri. Mungkin sebab dia baru balik kerja 11.00mlm. Dia nak marah2 last2 air tumpah kat karpet ayam aku yang kat dapur tu. Aku cool jer...dia yang nak marah2...Last2 aku pi berus carpet, bilas, keringkan dan sidai.....ok jer.....Tapi hati aku ni sakit gak...x tegur dia aku buat donow jer. Tapi pagi2 ok....Aku ne sekejap jer marah....x sampai sehari pun. Agak2 lah dia kena pembawakkan x? Kot2 aku pegnant....he3x...perasan....woit puan noreen lagi seminngu ea nak gi scan...sabar2......
http://www.emocutez.com
Hi

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers