Tuesday, December 14, 2010

YANG NGANDUNG JAUHKAN MATA ANDA DARI SINI


Bukan apa pun takut kang terkenan. Susah plak nanti....enjoy......Kalaulah ada yang berwajah sebegini rupa........macam mana ek?


Ada macam alien x?

Tomato pun tomato ler comel memang comel.

Kalau yang ne sure x sedap pun sushi ne mesti habiskan......

Lama x makan kobis bulat ne.

Seram......cair..................plak

Yang ne kobis cun.....

Patut pun bijak bistari bonjol di dahi.

Tak selera nak makan buah pear ni.......banyak bulu.

Brokoli yang hensem

Sib baik tak nampak rupa cuma ais krim jer...yum2 mesti habiskan ne sampai licin

Seramnya.....kepala sisik nenas......

Mesti mat black ne.....cuma kepala jer bonjol skit

Lor sian dia muka pun memang sah cam telur.

Muka cun tapi hot ler

Brokoli berjanggut

Muka leh kenal lagi tapi mesti banyak makan kelapa kat pulau....sian dia
Sedap tu tembikai makan waktu cuaca panas. Tapi jadi x selera tengok muka dia.
Hi

Thanks for Being My Friends