Monday, December 13, 2010

PELAMIN


Apa yang giler sangat pasal perkahwinan ea? Apa plak mesti giler setengah mati, mana nak cari mak andam, hantaran, hiasan, tema, khemah, tukang masak...eeeee aku dah pernah merasa buat kerja sendiri. Pengantin gi shopping barang nak masak tuk 1000 orang, gi jemput orang (ngan mak sekali ler), tempah kad, tempah mak andam, settlekan borang kawin, kad kahwin....macam2 lagi ler. Ne aku dapat jawatan baru. nak kena buat hantaran kawin tuk adik bongsu + tunang dia sekali. Kena buat bunga telur. Waduh! setengah mati gue......he3x......kalau buat secara ikhlas......kena senyum manjang..............Tema putih silver sikit2 pink.....mana ea? Nak cari tema pun pening ni kan plak design pelamin kenoning biji mata..........















Thanks for Being My Friends