Monday, December 20, 2010

WEDDING DAY ON SUNDAY


Ingat x ari tu ada customer yang order blueberry cheese tart 250pcs?  Khamis lepas dia datang umah bersama suaminya. Aku waktu tu memang terkejut kenapa? rupa macam pernah kenal...bila aku tanya dulu sekolah rendah kat mana....ok.....nama siapa? SALMIAH....aku ingat nama tu nama kawan sekolah rendah....Bayangkan dah bebelas tahun jumpa juga. Suka kami berbual.......Dan semalam aku sekeluarga pergi ke majlis Bersanding salmiah. Salmiah satu kerja ngan akak aku. Kat sana plak terserempak plak ngan best friend aku si Ina & famili dia. Rupanya suami ina abang angkat salmiah.....Keciknya dunia......



 Me & hubby
 Me & my older sis
 Me with Ina my best friend

 SELAMAT PENGANTIN BARU....berserinya awak, kenal juga awak kat kita walaupun ++ kg...he3x
 My mum & my youngest sis
 Pengantin bersanding di pelamin bertemakan silver putih black & gold
 Cantiknya pelamin

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers