Thursday, December 9, 2010

TAK SELESA


Afternoon everyone........not in a good mood to blogging. Since yesterday perut x berapa selesa. Rasa x sedap, x dapat nak digambarkan dengan perkataan @ ayat yang sesuai dengan situasi tersebut. Cuma rasa ada something inside my Stomach sebelah kiri. Pagi tadi pas izzul gi sekolah aku ngan hubby gi klinik Hijrah buat pemeriksaan. Takut-takut:-
1. Air kencing kotor.
2.Ada ketumbuhan
3.Nak period
4.Pregnant(Kalau betul suka giler)

Masuk jer dokter tanya last period, terus gi buat urine test, nothing happen (-). Cek tekanan darah 100/60. Memang rasa lemah jer badan, muka pun pucat, Bila dah cangkung nak bangun ada kenoneng skit. Test scan plak. Ada something yang lain. kantung untuk pregnant membesar. Kurang dari 4 minggu kalau aku pregnant. But, untuk situasi aku yang sedikit pelik. Contoh macam mana aku dapat tau yang aku pregnant kan izzul dulu. Bulan dec'2005 aku period twice in a month. Pastu bulan jan'06 aku x period cek2 x pregnant. Bulan Feb'06 aku cek sah aku pregnant (+). Tapi samar2 gi klinik dokter sahkan aku preganant. Ok, so happy. Kes kali ni mungkin sama, tapi aku period macam biasa every month x miss pun. Cuma periodnya banyak hanya untuk 1st day. 2nd sikit2 @ cokelat sahaja. Tapi x boleh happy sangat sebab kena tunggu lagi 2 weeks baru tau resault. Ok, sabar2.......dan sangat sabar. Yang kesiannya hubby senyum bila dokter bagi harapan yang kami akan menambah ahli baru dalam our family...............Hope so.........insyalah.

Hi

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers