Thursday, December 16, 2010

LUNCH @ SDS


Selain dari Deqna, Kasma & kak su, teman yang selalu gi lunch ngan aku ialah izi. Satu umur ngan aku tempat kerja dia tak jauh sejengkal jer iaitu depan ofis aku. 2 bulan aku bergentanyangan x ada hala tuju kalau waktu lunch. Sebab si izi ni cuti bersalin. So bila dia dah naik kerja macam biasa rutin rehat bersama kembali lagi. Hari ni kita orang gi makan kat SDS.

 Makanan dah sampai, CRISPY CHICKEN CHOP + LEMON TEA ICE RM7.90. Kami makan menu yang ditawarkan dengan harga yang kurang dari harga asal pada hari ini. Bley ar......Best kat sini dari hari ISNIN hingga JUMAAT ada jer menu yang diberi discount.
http://www.emocutez.com Sedap...................yum...yum....(woit! tisu2x lap air liur tu)

Thanks for Being My Friends