Friday, December 3, 2010

1ST DAY TO SCHOOL


Salam semua, anak yang nak kesekolah aku ngan hubby yang rasa macam demam. Berdebar bukan main, malam tu aku dah siapkan barang2 dia nak bawak ke sekolah. Alat tulis, botol air, stokin ngan kasut, baju, seluar. Maklumlah anak pertama yang kesekolah. Macamlah aku ramai anak, sorang tu jer lah. Apa pun saat2 tu memang mendebarkan biarpun hanya sekolah tadika. Si Izzul bukan main seronok lagi. Tak payahlah dia tanya bila sekolah bukak lagi. pagi2 dia dah bangun, bersiap. Tapi, si ayah pulak asyik sakit perut...he3x aku pun sama. Apa pun si haziq tak menangis malah dia tak nak kami hantar dia masuk ke sekolah cukuplah salam dalam kereta jer. Amboi....anak ibu dah besar......he3x........harap2 anak ibu rajin belajar dan menjadi insan yang berguna...amin.......








Thanks for Being My Friends