Wednesday, December 8, 2010

DORAEMON


Dulu memang minat giler ngan citer ne. Arwah ayah siap beli video tape buat koleksi. Tu dulu sekarang orang dah guna VCD, DVD. Kadang2 tu kalau ada tersiar kat tv pun akan dirakam buat simpanan. Video tape pun dah kemana ntah. Tuannya dah tiada, barangnya pun dah tak ada gak. Tengok banyak kali pun tak boring. Cuma lagunya aku x berapa nak hafal. Aku ingat lagi yang dulu aku suka baca komik doraemon. Ha! kat bawah ne pun tentang doraemon dari versi yang berlainan aku copy paste dari forum.cari.com.my
Comelnya.........................

























Hi

Thanks for Being My Friends