Saturday, December 11, 2010

WADUH!


Kenapa? Dulu masa sekolah menengah tingkatan 2 masa akhir tahun aku selalu kena sakit. Awwww....x syok langsung. Bayangkan aku x dapat nak amik peperiksaan akhir tahun. Berat badan pada waktu tu memang kurus giler...Dengan ketinggian 167cm berat aku cuma 35kg sahaja. Kurus...macam playwood. Tapi makan tetap makan. Hingga satu ketika aku jatuh sakit. Pergi sekolah pengetua hantar pulang....macam tu lah berlanjutan. Last2 pengetua hantar gi klinik dokter pulak sah kan aku kena denggi. Balik umah siap sedia packing baju nak gi hospital HSA. Last2 aku cuma kena gastrik. Sakit giler. Masa sekolah aku rehat kat bilik kaunseling, aku plak ahli PRS so boleh masuk bila2 masa jer. Yang paling aku benci ada sorang cikgu perempuan namanya ROZILA. ada ke dia kata aku dah nak mati, pas tu marah2 kat aku kenapa duk kat bilik ni. Cikgu ne memang sengal + selekeh. Sampai sekarang aku x berapa suka ngan dia. Akhirnya prestasi pelajaran aku menurun dan resault periksa akhir tahun aku x berapa ok tu yang kena masuk kelas 3KMT3. Dari 2KMT2. Pas kena gastrik aku kena penyakit asyik lapor, makan x pernah kenyang. Apa kes plak ni.....he3x...kemaruk nak makan.


Thanks for Being My Friends