Monday, December 6, 2010

MASIH LAGI RAJIN


Ehem2x.........kalau ikutkan malas memang tak berkemas umah. Walaupun aku sibuk ngan tempahan blueberry cheese tart & cup cakes. Tapi kerja2 mengemas umah masih lagi berjalan lancar. Cuma tak macam dulu ler 1 minggu tu sampai 2 kali kemas umah. Padahal isi rumah baru 3 orang. Rumah memang x berselerak tapi habuk yang banyak. Muskil sungguh dari mana datangnya habuk. Mungkin sebab umah ni guna sliding door. Sekali bukak besar. Aku ne jenis cepat bosan dengan susun atur dalam rumah. Sib baik beli umah tengah, pastu kalaulah boleh umah ne dipusing2 kan bagus. Ne bukak pintu depan ngan pintu dapur. kalau beli umah tepi mesti best........Tapi tulah jer yang kami berdua mampu.....sib baik ada umah, kalau duk kaki lima, bawah jambatan...ha! bersyukur atas apa yang allah kurniakan....amin.....(Bukan nak menunjuk2, sebab aku jenis yang suka berdiam diri. Mana taknya beli barang suh orang hantar malam. supaya jiran2 x bercerita). Biasa hidup berjiran ada saja gosip. Yang penting aku bukan 1 dari mereka. Gambar ne sekadar simpanan sendiri dan berkongsi idea seposen ku. Tapi kawan seofis aku mungkin sekarang ne mengalami ganguan telinga sebab hari2 dengar aku bebel ntah apa. Sebab aku suka bercerita.......



 Ruang makan yang kurasa simple, senang nak keluar masuk. Frame ntah style apa. Tapi frame tu kawan yang beri. Cuma cermin dah pecah. Pikir punya pikir dapat idea. buat tempat letak kalender besi. he3x
 Tingkap dapur tidak lagi menyeramkan. Sebab dah letak tabir. Tiada lagi rasa takut di waktu malam.


Sebenarnya tak minat nak simpan @ beli set kecil ne. Tapi nak wat cam ner orang dah kasi free amik je lah.....he3x suka3x. Motor tu hadiah dari kawan hubby sempena birthday izzul 4 years. Set james bond tu hadiah dari abg ipar. Hadiah masa dinner kat Shell. Kalau beli tu makan ratus gak. Tapi sapa tak nak benda free...balun jer......cantik gak....

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers