Thursday, December 16, 2010

$$~~REZEKI~~$$


Salam semua, orang kata alang2 menyeluk pekasam biar sampai ke pangkal lengan. Btul3x....Kalau dah start berniaga kecik2 ne kena teruskan. Tu ler satunya penat, dengan masalah kesihatan sekarang ne. Rasa nak babam(baring) jer. Tapi aku kuatkan semangat untuk terus sihat. Ntah ler, dari dulu aku kenal insan yang bernama Norizan ne orangnya tak teguh pendirian. Selalu hangat2 tahu ayam jer. Tapi ntah angin apa yang bertiup kencang yang buatkan aku tegak berdiri, teguh berlari. Tapi aku bersyukur alhamdulilah akhirnya aku dah jumpa pendirian. Terima kasih suamiku, teman, sahabat misae-nohara, keluarga dan insan yang memberi aku semangat untuk maju dalam hidup ini. Bermula dengan rasa ingin belajar cara2 menghias cup cake. Setelah beribu riban kali memikirkannya. Akhirnya aku akui jua yang aku harus belajar. Alhamdulilah aku dapat extra ilmu. Tapi resepi Blueberry cheese tart aku bukan dari puan nina. Sebab resepi x detail.....resepi yang diberi tu jadi pembakar semangat untuk aku cuba dan cuba resepi lain...he3x...akhirnya dapat. Aku baru dalam bidang ini. So, banyak benda yang aku perlu belajar lagi.
Citer pasal belajar, aku dah improvekan skit cara aku berniaga. Kalau dulu x berapa pandai asyik kena komplain jer...kali ni...ok! aku pasti........(cara susun) Kalau bertimpa2 x cantik. Setelah dibelek2 , di selak2 walla!.....200pcs dalam kotak(4set) 50pcs tuk hantaran....wap peti sejuk.......dah kabur gambarnya


Susun cenggini senang nak makan......

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers