Monday, December 6, 2010

JANGAN TUNJUK NANTI JARI KODONG.


Salam pagi Isnin, ari ni dah 6hb dekat2 nak gaji ne. Harap2 dapat awal sebab esok dah public holiday. Boleh lah aku jalan2 sekeluarga. Ingat nak ajak izzul ngan hubby gi star hill, mandi2. Tapi rasanya balik tanjung langsat jer kot jenguk mak long(kakak arwah abah). Sambil bawak buah tangan....he3x ingat nak bake choc moist. Tu pun kalau rajin. Semalam pas balik dari umah kakak kat kota masai. Satu fenomena yang dah lama giler aku tak nampak....nak tau apa?  Dulu2 masa kecik2 orang2 tua selalu kata nampak pelangi pas hujan puteri kayangan turun mandi manda. Pastu tak boleh tunjuk2 nanti jari kodong. Fakta ke Auta?

 Tapi pelik asal pelangi tu pendek jer. Tengok2 ianya masih dilindungi awan gelap....baru pas hujan.
Tengok tu pelanginya pendek jer......
Dah nak hilang pun..........

Hi

Thanks for Being My Friends