Monday, December 13, 2010

FUH!!!!


Minggu yang sungguh memenatkan, tapi alhamdulilah rezeki........syukur ke hadrat ilahi. Hari sabtu aku dilanda penyakit lemah longlai, dengan muka yang pucat, tekanan darah rendah 100/60. Masuk ofis lambat, hubby anta gi kerja. Balik kerja tido zzzzzz jer. Kerja umah pun tergendala....Bayangkan sampai kul 2am aku masih melipat baju. Padahal bukannya banyak. Macam mana lambat siap buat kerja umah. Buat skit rehat, buat skit rehat. Ditambah plak kakak ajak gi MCD malam tu. Makan sapa nak tolak, hubby plak masuk kerja 7pm-7am. Balik dari makan2 sambung lipat baju. Hari plak ujan. Pagi ahad balik dari kerja hubby terus amik anak sedara. Semalam aku jadi babysitter jap dari 8am - 1.30pm. 1/2 hari tapi aku x sanggup....penatnya. Buat cup cake 40 biji + 50 cheese Tart. Rumah dah tunggang langgang. Hubby kepenatan pas makan tengah ari zzzzzzz. Aku dan wanie sambung hias cup cake. Tapi dah lama umah aku kesunyian dengan suara budak2 kecik. Basuh berak wadah....geli ek lama x basuh berak budak. Izzul dah besar, basuh berak pun sendiri. Tapi aku sukalah walaupun umah berselerak, melayan kerenah anak2 kecil memang buat kita lupa penat dan masalah. Rumah aku riuh kejap dengan jeritan 3 budak. Rindunya nak baby lagi. Eeeeeee bila la ea. Insyalah kalau kita sabar + usaha + doa. Satu hari nanti bertambah juga cahyamata kami. Amin..........




Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers