Tuesday, October 12, 2010

PUTIH LAGI


Salam pagi selasa, semalam cuti lagi sebab abah baru balik dari HSI so aku duk umah abah balik. Kali ketiga ne abah makin teruk. Sabtu lepas aku ada buat kerja skit. Layan je lah gambo2 ne.

 Hanya frame di spraykan putih. Kat dalam tu tak tau lagi nak makeover ke tak. Ne dah duk umah abah dah susah nak wat pape kat umah. Insyalah hajat dihati nak menjahit langsir. Kain dah beli 2 tahun lepas tak jahit2 Langsir sekarang ne langsir masa tahun 2007. Tu je yang aku suka pakai.

Thanks for Being My Friends