Thursday, October 21, 2010

KEMAS LAGI .......LEPAS RAYA



Tak der keje lain si noreen ne, kemas2. Kang alih sana, kang alih sini. Kadang2 aku pun rasa diri ni pelik sungguh. Suka benor mengemas, kalau tengok umah orang lain berselerak. Mesti keluar ayat ne "kalau kita kemas umah dia kan mak seminggu siap" tu dialong aku ngan mak aku ler. Mungkin sebab dari kecik dah dikerah buat kerja orang gaji. Eh! silap2 buat kerja rumah....siapa nak jagi amah? tak mau lah...kang kena dera, buat kerja nonstop...ne kalau aku penat leh rehat jap. Dulu aku ne cam badang angkat, alih benda berat2. Sekarang tulang ana sudah reputlah. Kurang minum susu anlene.....Dulu masa ngandungkan si haziq minum susu anmum 1 hari 3 kali. Sampai dokter kata cukup2...jangan banyak2 nanti anak awak besar sangat. Apa lak, anak aku kuat ada la...Kalau dah suka menendang tu non stop sampai aku tak selesa. Tu yang sampai dah besar suka tendang2. Nak kena lepuk kaki dia tu...he3x. Tu la skit2 ultramen, skit2 dah besar nak jadi ultramen. Nak wat cam ner dah ayah dia bagi galakkan. Beli CD, beli patung ultramen. Ok2 citer bab2 ngemas, ada gak kawan kami (aku ngan hubby) minta pandangan kami.. Dengar cam apa jer kami ni bukan pakar. tapi aku dah janji nak tolong....umah dia sebenarnya cantik, tapi kurang terserlah....orangnya loaded...barang umah pun lawa2. Tapi tak per..kita tolong nanti...suka nyer...
p/s:jangan muntah bekpes sudah tengok umah kami pagi2 ne......mana tau ada yang dah meluat he3x. bila diambik gambo baru dapat idea, korner mana yang sesuai, lawa ke barang tu letak situ.....kekadang bantu orang lain yang umah sepusat ngan kita.
 Ruang tamu untuk kami bertiga, hubby pun mainkan peranan dalam mencantikkan umah.






Thanks for Being My Friends