Sunday, October 3, 2010

BEFORE & AFTER


Project hari sabtu Almari, kerusi ngan sign laundry room. lama dah nak buat cuma fill tu tak ada. Selain dari tu banyak jugak project2 yang dulu2. Setiap manusia punya perasaan, kekadang tu ada gak jiran yang duk perli, "kasi semua putih kak" & "apa lagi tu tak abih2 mengecat" dan pastinya respon aku hanya "senyum kambing jer". Tak per lah suka depa nak kata apa. Yang penting aku tak ngacau dia orang pun. Layan jer lah gambo2 ne yer.
First project

Before
 After
2nd Project
Before
After
3rd Project
Before
After
4th Project
Before
After
5th Project
Before
After
Hi

Thanks for Being My Friends