Wednesday, October 20, 2010

JANGAN BERLAGAK


Subject: Jangan berlagak beli TV LCD
Raya ni ada yang tukar TV LCD tak?  Yalah setakat TV skrin leper ni pun harganya dah murah tak macam mula-mula keluar dulu tetapi bergantung kepada ketajaman gambar dpi. Tapi korang jangan nak kerek dengan TV skrin leper korang tu..

http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRXNSyHfgcmU5aPzezUyRb3Bja2K9GeizYSXNdw0GzMeDgaaMg&t=1&usg=__nMxRrtWSfZthT4KjMa5HpXwDRmk=

Sebab di di Russia, tv flat cuma untuk kandang lembu jer . Skrinnya bergambar padang rumput supaya lembu-lembu tu berasa seperti di tempat luas yg penuh dengan rumput, dan katanya agar lembu tidak mudah stress! Bila tak stress badan pun cepat gemuk, bila cepat gemuk cepatlah kena sembelih.

TV Plasma

TV Plasma

TV Plasma

TV Plasma

TV Plasma

TV Plasma

Hi

Thanks for Being My Friends