Wednesday, October 27, 2010

BEFORE & AFTER & AFTER




Salam pagi rabu, aktiviti yang dipaksa olehku. Ha!3x....cam pirate ler plak. Tapi hubby ikhlas sebab + bantuan aku mengemas...hubby cat jer....well.........tahniah aku suka banget.......sayangnya kabinet tv yang baru 6 tahun guna.......pikir juta kali tu yang beli baru...aku kan ke...de...kuzt.......he3x.....jimat. English style ne bukan kena beli semua baru. Kalau rajin oter jer barang lama jadi baru. Ramai dah buat dah. Sejak, dua menjak kena puji dek saudara mara, sepupu sepapat, kawan2...jiran tak ek....hubby rajin tolong aku cantikkan umah. Ye lah, kami lebih suka duk di rumah dari nyembang tak tentu hala kat umah jenjiran. Lagi2 kalau sekarang ne jiran dah tak berapa nak join kami. Maklumlah kami tak campur dengan orang sangat. Ye lah, pagi meeting, tgh ari meeting, petang meeting, malam meeting. Jawabnya 24 jam nonstop. Kekadang beribu kali pikir. Dia orang ne tak der kerja ke? Anak sekolah, laki keje, tak der keje umah ke nak buat. Kalau aku pepagi bangun entah kul baper siap keje. Ntah. Ada yang meniaga kueh(kak ani & kak zetty(keyphoo), kang tgh ari goreng pisang(maria janda). Baru pagi tadi bergelek sakan depan aku ngan hubby. Si maria ne kekadang tengok cam 3 1/4. Sian kena ditinggalkan suami. Apa kes tak der kena mengena ngan aku. Aku tak suka jaga tepi kain orang. Dan harap korang jangan sibuk jaga tepi kain aku yer....

Thanks for Being My Friends