Friday, October 1, 2010

BERALIH ARAH PLAK


Assalamualaikum semua, selamat malam. Tak pernah malam2 aku bersiaran. Dulu guna celcom line. sebulan RM68.00. Tak tahan, rasa rugi bebenor. Abih tu jarang aku online kat umah. Kat ofis guna streamyx free boss bayar. Last2 aku potong nama kat celcom. pas tu kekononya nak guna prepaid ler. Masih lagi celcom. Ok, aku bayar RM25. ingat ok ar tu jer kena bayar. Rupanya prepaid jer, modem beli sendiri ar......kenalah RM1++ . Aku beli yang boleh guna macam2 prepaid. Guna celcom prepaid sehari RM6.00 24 jam. Ingat dah murah & jimat. Sekali si kasma cakap Digi lagi murah RM2.00 sehari 24 jam tu.....yang lainnya celcom hanya akan buat potongan untuk 24 jam jer. kalau nak sambung lagi. Tapi Digi potong auto. Apa pun Digi jimat. Dan laju tuuuuuu ada TURBO.
Dulu ler.......

Skang ne....laju.......ada TURBO......
Hi

Thanks for Being My Friends