Monday, October 25, 2010

KEK PELIK


Bulan depan birthday haziq yang ke -4 tahun. Hajat dihati sebelum ne nak buat kenduri arwah mak mentua + sambut birthday haziq. Tapi dengan tiba2 arwah abah meninggal dunia. So, kami berempat jer yang sambut. Tak pe lah haziq yer...nanti ibu, ayah ngan pak long bagi present. Sebab tahun depan haziq dah sekolah. Kat sini aku tepek gambo2 kek yang takkan aku buat tuk anak aku...layan.....


ni kalu nak p ujian memandu, makan kek ni..



kek utk yg nak sambut kelahiran baby..



kek burung gagak mati ditembak



kek bercerai..babai....



kek yg tak sanggup dimakan



ni pun same... ada ke org nak makan??



walau sedap mane pun kek tu tp kalu dah ada taik kat atas kek??







kek org tgh pregnant..



fairy godmother yg obes...


kalu ada bos2 yg gatal, bg je kek ni kat dia time besday..
Hi




Thanks for Being My Friends