Tuesday, June 22, 2010

ANGRY

Tengok gambar kat atas ne, dia tengah marah tu jangan main2. Kang silap2 kena lempang laju2, sia2 jer. Aku baru lepas ada perasaan ne tadi. Marah? tak sangat ler cuma........sakit ati jer ngan mamat yang baru masuk kerja ne. Dah lah orang suh isi form dia bawak balik umah. Pastu datang ofis balik cakap.

Mamat: Kak, supervisor suh saya isi form keje.
Aku: mana form yang awak amik ari tu?
Mamat: Ada kat rumah lah kak.
Aku: Saya suh isi kenapa bawak balik umah?
Mamat: (membisu, tapi muka cam x puas ati jer ngan soklan aku)
Aku: Mana ic photostat? bawak?
Mamat: x de, ic ada(semua yang dijawabnya soklan aku dengan rasa diri yg angkuh).

Geram x? bila orang nak mintak kerja, buat kita macam kita ne orang bawahan dia. baru kerja dah nak pinjam duit. apa? ingat syarikat along ke? x percaya? ha! kena percaya. Kalau ikutkan dah lama aku kena darah meninggi x de kencing manis tau. Sebab aku suka giler minum air masak(kadang2). Kerja kat sini dapat kenal macam2 ragam manusia. Yelah dah nak masuk 11 tahun. sambung lagi nanti............

Thanks for Being My Friends