Tuesday, June 8, 2010

H1N1

Salam, pagi ne aku dikejutkan dengan berita anak jiran yang umurnya baru 2 tahun lebih adalah susupek H1N1. Baru nak melawat dia kat hospital Sultan Ismail Johor Bharu. Sebab kak tina penjaga si haziq beritahu aku yang anak ustazah ne kena demem denggi. So aku dah rancang nak gi melawat ngan apek. Jadi sebelum pergi melawat tengahari ne aku call lah si ustazah ne nak pastikan blok mana, katil no berapa. Last2 dapat tau dia dah balik umah dan kena kuarantin 10 hari sebab si alfi di suspek H1N1. La....kesian . Apa lah nak buat? Nak mintak vaksin jauh bebeno. Kat Jln. Mahmodiah dekat HSA. Tu pun bagi yang belum kena. Dah kena nak wat cam ner? Orang kata minum 100plus. Tapi si alfi ne tak minum air gas sebab ada astma. Aku cuma kasi jus manggis jer...harap2 dia boleh sembuh.....amin...............

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers