Friday, June 18, 2010

LAMBAT LAGI




Salam hari Jumaat 18 june 2010, Hari ni aku aku lagi.............lambat. Susahlah perangai cam aku ne. Sebenarnya si haziq punya hal. Tu la kencing malam jer. Kali ne lagi teruk, tilam aku...oh! tidak...., carpet kat bilik aku, oh! tidak..........tapi cadar ngan bantal si haziq kat bilik pun kena jugak...padan muka dia....(x baik plak)nangis aku........... penat. Mana x nya, dah kencing kat katil bilik dia, hubby salinkan baju seluar yang lain, dah tido kat bilik aku dia kencing lagi. Sejuk sangat kot, nak biarkan tunggu balik kerja kul 5 ptang nanti dah semestinya hancing satu umah. Jadi aku berkorban....cuci semua tu........5 kali gak kodak semua tu dalam mesin basuh dan 5 kali gak keringkan.......Satu jer x sempat nak buat...cuci carpet................tu aku sidai ngan pancut air paip jer. Hubby balik suh dia yang berus...aku x larat dah...... ditambah lagi hari hujan...dah macam bunddle ler plak umah ne....x muat ampai.....

Thanks for Being My Friends