Monday, June 7, 2010

Time Rajin




Apa la aku ne....dulu tak berblog sebab x de pc. Bila dah ada lappy...malas gak nak berblog. Dah ler bayar sebulan RM68 kat celcom. Tak guna rasa aku kasi bayaran bulanan free tanpa guna khidmat celcom broadband.....(sebenarnya aku ne kedekut).....ok2...aktiviti terkini.....aku belajar buat kuih tradisonal...(secara sendiri tau..tapi by book) boleh ler. Kuih ne memang aku minat sangat2. Terjatuh chinta...ewah...bila dah berkahwin ngan apek sorang ne(husband) kenapa panggil apek? ok lagi..biasa geng2 dia panggil ah hok....apa ntah...ok2 berbalik kepada minat aku yang terbaru. ne ler kuihnya..TEPUNG BUNGKUS....mula2 nak buat mak oi...sepah ranah umah....dah lah aku ne rajin gilez mengemas...sikit2 lap...sikit2 lap.....apek pun poning....ingat tak menjadi ......kena bungkus ler......skali rasa alhamdulilah....kena komen skit jer....kurang isi kelapa.....kali ne aku letak isi banyak2. Nanti aku upload gambar....ne gambar hari ahad punya. Rindu kat arwah mak mentuaku...sayang mak....dulu masa mak ada selalu makan kuih tradisoanl.......skang nak cari susah...kena wat sendiri ler....abah dapat makan 2 keping jer......nama pun percubaan......len kali leh wat lagi.....siap wat niaga depan umah lagi....Alamak! aku mana ada lesen, kang Mr. MPPG hangkut barang ngan aku skali.........

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers