Monday, June 21, 2010

SUPRISE.....


Salam pagi isnin, 21 june 2010. Ha! semalam hari lahir ku yang ke 29 tahun aku duk kat bumi allah ne. Abang dan aziq buat suprise.....belikan kek tiramisu kegemaranku. Aziq tak sabar nak makan so, potonglah kasi kat dia. Tengok tarikh gambar diambil 19 june, hari lahir 20 june. Tu ler 1/2 dari kek dia makan. Abang ajak gi zoo, tapi memandangkan mata ne kena tembel lagi. Jadi aku terpaksa menolak. Insyalah minggu depan bawak aziq naik kuda. Gi zoo johor jer. Dulu masa birthday abang dia ajak gi zoo melaka. Apa lah ek? hari lahir ajak gi zoo. Tak romantik lah. Nak wat cam ner abang tak pandai nak ajak gi jalan2. sejak dari azali lagi aku gak yang aturkan destinasi perjalanan kami. Kali ni aku biar dia yang decide.......Tapi minggu depan nak pergi kenduri kawin kat bukit aping timur, kota tinggi. Umah sepupu dia buat kerja kawin. 



Thanks for Being My Friends