Tuesday, June 22, 2010

RUTIN HARIAN & BAPA?


Salam pagi selasa 22 jun 2010, Hari ni punya cerita tentang semalam. eh! Kadang-kadang tak tau apa nak cerita kat blog ya? Biasanya blogger akan cerita aktiviti harian atau sesuatu yang menarik kan? Ok lah, aku cerita aktiviti harian aku. Tapi bosanlah…cerita yang sama, tentang aku, tentang haziq, tentang abah…ah!!!!!….sama jer orang lain nak baca pun boring….x yah ler. Sama jer.....apa nak cerita tentang kerja harian lepas waktu pejabat? Sama jer hari2 sama cuma aku dan bang berehat dari aktiviti selepas kerja hanya pada hari ahad. Tanggungjawab seorang anak kepada seorang bapa. Sejak dari dalam perut ibu, hari dilahirkan, kemudia seorang bapa mencari nafkah untuk menampung keperluan si ibu dan anak yang menjadi tanggungannya. Memenuhi keperluan harian, makanan, minuman, pakaian dan kehendak2 lain kekadang melampaui kemampuan seorang bapa. Tapi kasih seorang bapa mahu melihat anak dan isteri tersenyum bahagia dibawah jagaan seorang bapa. Cuma bapa yang tak berperikemanusian yang sanggup menyiksa si ibu dan anak! aku benci bapa yang meyiksa anak! bapa yang buat anak ne hamba sex! bapa yang buat anak hamba untuk mencari wang!

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers