Monday, June 28, 2010

ABAH

Baru sekejap tadi aku call hubby bertanyakan abah. Tak senang aku bila aku tak tengok dengan mata kepala sendiri keadaan abah. Skang punya cerita lain, dokter kata kat dalam kepala abah ada kuman. Apa ne! semalam dokter kata kepala dan paru2 tak ada kuman. Ne cerita lain pulak. Jangan buat2 cerita bodoh! Aku rasa nak duduk sebelah abah 24 jam. Nak tengok apa yang diaorang buat kat abah. Masalah HSI ne paling susah nak melawat orang sakit, budak pun tak boleh masuk. Macam nak pindahkan abah ke HSA. Tapi kami takut nak tanggung risiko kalau2 ada yang buruk menimpa abah. Otak aku dah jem, tak boleh nak fikir dah................

Thanks for Being My Friends