Wednesday, July 21, 2010

SMS GEMPAR!

Dapat sms dari si tukang sampaikan berita tergempar:

Tukang Periuk: Salam, hari ni ad pbincangan mengenai majlis kenduri & tahlil sempena mnyambut ramdhan. Kehadiran dwajibkn d lorg knari 14. 5.30pm harap mberi kejesama.

Lawak giler diorg ne. Semalam aku tanya apasal nak buat majlis tak kasi tau dan tak berbincang. Tentiba nak suh kuarkan duit lorong kasi habis. Barulah gopoh gapah nak kasi tau. Episod yang kelakar bila ada mahluk yang buat kenduri kat umah dia. Dok sorok2 tak nak kasi tau aku ngan ustazah. Bila tanya jiran sebelah buat apa ngan pisau. Jawab dia gi rewang kat bawah. Susah sangat ke nak bagi tau. Jangan risau, orang tak jemput kita tak datang. Semua ne gara2 aku kenselkan dari pergi piknik hari buruh ari tu. Masalahnya bincang lain setuju lain. Pergi tak sampai sehari nak sewa chalet. Dah tu nak bayar murah plak sekeluarga. Mana cukup, nak makan, nak buat sukan, nak kasi hadiah. Yang kelakarnya mesti nak sewa chalet tapi hadiah untuk aktiviti sukan dari no 1 hingga 3 semua hadiah berharga RM2. Lawak2. Dah tu yang tak pergi piknik yang paling menyibok. kesian............. Ne, dah sibuk nak habiskan duit lorong. Abang sebenarnya adalah naib pengerusi kat lorong dan aku naib setiausaha. Tapi diorg ne buat tak endah jer. Buat menyuarat sendiri, setuju sendiri. Ada ke patut?

p/s: Kalau ada kameraman kan bagus leh rakan aksi diorg pastu kasi tengok lakonan sendiri, mungkin nanti baru diorg perasan kelakuan diorg. kwang3

Photobucket

Thanks for Being My Friends