Wednesday, July 21, 2010

AKU MEMANG PEREMPUAN (2)


Bukan nak mengutuk kaum sejenis, tapi nilah hakikatnya kalau dipanggil PEREMPUAN. Bila gi jalan, pantang ada yang berkenan, dengan pantas kilat membeli. Apa lagi tudung lah, hanya untuk yang memaqkai tudung sahaja. Zaman sekarang ne pemakaian tudung pun kena ikut fesyen. Kalau tak ada jer mata-mata yang menjeling apalagi mulut-mulut yang mengomel senang citer ngumpat atau ngutuk ler. (termasuk jugak si penulis blog ne). Kadang-kadang jer la. Macam lawak jer bila tengok gelagat sipemakai tudung. Tapi yang peliknya style pakai tudung tahun 80an masih lagi diguna pakai sekarang ne. Alah! ingat lagi tak dengan cikgu zabedah cerita yang pelakon darma ngan nurkumalasari berlakon tu. Pasal diaorang sorokkan baby kat asrama. lama dah citer tu. Untuk yang mengikut fesyen terkini tudung ala-ala ekin, & ariani yang jadi pilihan. Kesian plak kat tudung2 aku yang melambak ne. Nak tak nak kena pakai gak, sebab apek kat rumah bersama2 ngan apek kecik dah pandai warning. "Ibu kalau nak beli apa2 kena tanya ayah dulu tau" warning si apek kecik". oooooo...kalau dia tak per.....

Photobucket

Thanks for Being My Friends