Tuesday, July 27, 2010

Aku

Susah jadi aku, sebab aku ne selalu suka migrain. Masalahnya aku tak boleh nak jadi macam orang lain. Ye lah, masalah kat  ofis akan hilang atau dibuang jauh2 kalau dah jejak kaki kat umah. Dalam versi yang lain masalah kat umah tak boleh bawak masuk dalam ofis. Sama jer tu. Berbalik kepada migrain atau penyakit keturunan ne. Ye ke? Apa2 je lah. Aku paling minat nak fikir benda yang sekecil kuman dan jadikannya sebesar gergasi. Menyusahkan hotak jer nak memikir. Tu ler pasal asyik migrain jer. Skang ne aku baru cerdik skit. Pikir yang perlu jer. Pandailah sesangat. Ntah apa aku citer ne.

Thanks for Being My Friends