Thursday, July 29, 2010

Aku 2

Salam semua, memang susah jadi aku, aku ne jenis tak punya pendirian tetap. Macam perempuan2 yang lain yang nak terbaik, cantik, sesuai........tu ler ngasyik sangat nukar template blog. Tak leh nak janji kalau ne yang last nyer. Apa2 pun confirm next time tukar lagi. Senang2....sib baik free kalau kena bayar confirm pikir berjuta kali kalau nak tukar. Ok, aku nak citer hal terbaru yang terjadi dalam dunia aku. Aku dah jaga abah, abah dah duk umah aku. Nak sesuaikan diri tu very2 the susah. Sebab aku pompuan and then he's a man. So, jurang tu jauh ler sesangat lagi2 aku ne just daughter in-law. Nak cucikan berak, pakaikan pampers aku kena buang jauh2 rasa segan. tahap nyayuk abah dah teruk. Tak yah citer ler "tunjuk pekung kat orang jer". Diam sudah...............ok

Hi

Thanks for Being My Friends

Daisypath Anniversary tickers
Lilypie Kids Birthday tickers
Lilypie Third Birthday tickers